Volkswagen Multivan T7: Viatjar en primera classe

Una saga amb més de set dècades. Això és una icona del món de l’automòbil. I és que les Transporter van néixer l’any 1949 i no han parat d’evolucionar des de llavors. I per primera vegada a la seva història, es construeix sobre una plataforma, concretament la MQB, per acoblar un propulsor híbrid. Un canvi radical en un model com aquest que vol perpetrar un setge al segment dels grans monovolums i SUV. Ho aconseguirà? Anem a conèixer què ens ofereix el Multivan T7 eHybrid.

Aquest model que trenca motlles desdibuixant la frontera que hi ha entre una furgoneta, un SUV i un monovolum… Carai, sembla l’acudit de… Bé, és igual. Seguim. I és que per trencar amb l’establert VW ha fet que el Multivan T7 sigui tingui els millors atributs de tots ells per ser encara més versàtil, innovador, digital i preparat per a la nova era que mai. I a més, ho fa amb una personalitat molt potent, diria que marcant caràcter, i reinventar-se un altre cop per revolucionar la mobilitat familiar.

Amb un disseny més simplista, agradable i fi, s’acosta molt als models elèctrics de la marca, fent-se més amable i aerodinàmic, amb detalls com la carrosseria de doble tonalitat i unes línies marcades però elegants, estant disponible amb dues versions, una curta de 4,98 metres i una llarga de 5,18 per qui necessiti… Molt i molt espai. Evidentment, disposa dels últims elements tecnològics quan a grups òptics, llandes i logotip de nova fornada.

L’interior s’allunya moltíssim del que era la seva predecessora, la T6, i em recorda molt a models nous de la marca, com el Golf, amb un davantal molt i molt neta i gran, amb moltíssima sensació d’espai, i amb una sensació de modernitat brutal amb variades possibilitats de configuració, amb més de 30 colors, tots els protocols necessaris a dia d’avui i amb una fluïdesa de funcionament realment lloable. Com no, i gràcies també a l’adopció de la MQB, disposa de tot l’arsenal d’ajudes a la conducció, inclosos el Travel Assist i el sistema de lumínic IQ.LIGHT, càmera 360º, entre d’altres.

Però anem a conèixer el seu magnífic i versàtil interior, amb múltiples racons i superfícies per als ocupants davanters. Ara bé, si ens n’anem al darrera, amb la facilitat que ja et proposen les portes corredisses, l’habitacle és de 7 places completament individuals (i tots amb Isofix), amb una amplitud espectacular i amb uns carrils a la zona central per augmentar la flexibilitat que ens doni la real gana!!!

La comoditat per viatjar és la seva prioritat. La pràctica taula central és un enginy excepcional, que et permet múltiples configuracions, permetent als ocupants treballar o menjar mentre es viatja, i, si ens n’anem a la tercera fila de seients… I és que s’hi pot accedir per la part central, abatent el seient de la segona fila, facilitant moltíssim la col·locació als seients i fent que, qualsevol SUV de 7 places, quedi un xic en ridícul quan a espai i comoditat per als ocupants. AH! I amb un maleter d’uns 470 litres en configuració normal, una boca de càrrega gegant i que permet, abatent la 3a fila 736 litres. Ja si se te’n va l’olla i necessites mes… si traiem tots els seients, inclosos els de la segona fila, el volum ascendeix fins als 3.600 litres de volum interior!!!

Partint de la base que aquest Multivan T7 s’ha fabricat sobre la plataforma MQB del grup, ja podem intuir que la seva conducció es comença a semblar moltíssim a la de qualsevol SUV o Turisme de grans proporcions. I és que fins i tot, la seva posició de conducció és com la d’un SUV, elevat i amb bona visibilitat, amb uns seients molt còmodes, però no vas tant alt com en una T6 ni tant incorporat com pot ser el d’una furgoneta.

Així doncs, és més agradable i còmode, amb el mateix espai interior de sempre, però transmetent menys rudesa. És més fi en conducció, més sensitiu i refinat, però no per ser especialment dinàmic ni súper àgil pel bon filtratge de les suspensions. Ja hem dit que el que busca, per damunt de tot, és… la comoditat.

Tot i que pots variar el caràcter del Multivan T7 gràcies als modes de conducció, la veritat és que aquest motor es mostra dòcil i amb unes prestacions realment bones per a llargs viatges per vies ràpides. La seva entrega és ferma però sense aspiracions esportives, i permeten recórrer més de 700 kms d’autonomia sense haver d’aturar-te a carregar la bateria o fer gasolina. I, a més, acoblat a un canvi de doble embragatge de 6 velocitats que, com bé sabeu, és dels que més m’encanta.

La Multivan T7 ha fet un pas endavant impressionant amb aquesta versió híbrida endollable amb etiqueta 0 emissions. Un futur en el qual sentiràs la conducció d’una nova era de vehicles familiars amb el que estalvies combustible, redueixes les emissions i et sents compromès amb el Medi Ambient, i així creure d’una vegada per totes en la mobilitat sostenible i la neutralitat en emissions de CO2.

Per a més informació Autopodium Vehicles Comercials.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Anterior
Tot a punt per la nova edició d’Expocasió Girona, els dies 20, 21 i 22 de Maig a Fornells de la Selva

Tot a punt per la nova edició d’Expocasió Girona, els dies 20, 21 i 22 de Maig a Fornells de la Selva

En un any on les vendes dels vehicles d’ocasió està en clara evolució i

Posterior
CORVE ha signat amb Ensenyament un conveni per a la Formació Dual

CORVE ha signat amb Ensenyament un conveni per a la Formació Dual

Com a novetat el Conveni acull, a part de la família d’automoció i la nàutica

També et pot interessar
Total
0
Share