Volkswagen Polo 1.0 TSI 95 CV R-Line: Urbanita amb un toc esportiu

És un dels urbanistes més reconeguts del mercat, tant per la seva qualitat com pel seu caràcter desenfadat. I amb aquesta configuració R Line, la seva passió i esportivitat, encara està més accentuada.

El Volkswagen Polo sempre ha estat un dels cotxes urbans per excel·lència, al costat dels seus cosins del Grup VW, el Seat Ibiza o l’Skoda Fabia. Però el Polo sempre ha aportat la qualitat habitual de la marca, molt a prop de models de segments superiors.

Un acabat impecable

L’acabat R-Line ofereix una sèrie d’elements exteriors sobre l’acabat base, el Life, que per 1.850 euros més valen la pena. Perquè, per exemple, les llandes són de 16 polzades i no de 15, afegeix sensors d’aparcament, el Digital Cockpit Pro amb pantalla multicolor de 10,25 polzades o, el més interessant i ja comentat, el paquet exterior esportiu R-Line.

Clar que si es busca preu, amb l’acabat Life es queda en 21.860 euros i no els 23.710 d’aquest R-Line, però la diferència, sobretot d’aspecte, és molt notable. I és que també porta unes motllures cromades que imiten sortides d’escapament o finestretes posteriors i lluneta enfosquides.

A més, a l’interior sorprèn perquè té un programari, molt intuïtiu i que funciona molt ràpid, per descomptat, compatible amb Apple CarPlay i Android Auto. La qualitat també és molt bona.

Al volant es percep aquesta qualitat i el confort d’uns seients molt ben resolts, còmodes i amb bona subjecció lateral. El mateix passa darrere, que compta amb uns seients còmodes, i amb bon espai, sobretot per als caps dels més alts. Per cert, i és que a més, té uns 351 litres de capacitat de maleter, un dels més amplis d’aquest segment.

Darrere hi ha espai suficient per a dos adults. I a nivell d’equipament, en aquest acabat no falten elements com els sensors acústics d’aparcament davanters i posteriors, sistema de detecció de vianants, control de creuer adaptatiu, climatitzador bizona o assistent de frenada d’emergència, entre altres.

Motor molt solvent

Aquest Polo compta amb un motor 1.0 TSI de tres cilindres, amb turbo i 95 CV. Pot semblar poca potència, però resulta més que suficient per a defensar-se en l’ús ciutadà i realitzar alguna escapada o, fins i tot, un viatge d’estiu o Setmana Santa.

Aquest propulsor té un bon impuls i mou perfectament les mides i pes que arrossega. I a més, amb l’efectiu i ràpid temps de resposta del canvi manual de cinc velocitats, encara el fa més solvent, i més comptant el seu consum, que no passa dels 5,2 litres/100 km.

Si es parla de la fluïdesa d’un viatge, en autovia, el Polo té una estabilitat molt bona, tant que sembla que es viatja en un cotxe més gran. A més, el soroll aerodinàmic està ben resolt i la suspensió fa el seu treball de manera notable. A això se li uneix una direcció prou directa per a maniobrar bé en ciutat i mantenir el Polo en la trajectòria correcta en llargs viatges sense esforç i sense moltes correccions. Amb tot això, el petit Volkswagen reuneix tots els requisits que qualsevol pot demanar en un urbanita d’aquest estil.

Total
0
Shares
Comentaris 1
  1. Hey! Do you know if they make any plugins to assist with Search Engine Optimization?
    I’m trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I’m not seeing very
    good gains. If you know of any please share. Kudos!
    You can read similar article here: Eco product

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Anterior
Nou CUPRA León eTSI 150 CV DSG: més prestacions, tecnologia i eficiència

Nou CUPRA León eTSI 150 CV DSG: més prestacions, tecnologia i eficiència

Aquest motor es beneficia dels avantatges que aporta l’etiqueta ECO de la

Posterior
Hyundai Staria: Sorpresa majúscula 

Hyundai Staria: Sorpresa majúscula 

En algunes ocasions, els fabricants d’automòbils ens mostren que sempre hi

També et pot interessar
Total
0
Share