Home Actualitat Volkswagen Polo GTI: Un Golf GTI en dosis concentrades.
Volkswagen Polo GTI: Un  Golf GTI en dosis concentrades.

Volkswagen Polo GTI: Un Golf GTI en dosis concentrades.

0
0

És el format concentrat del mite esportiu per excel·lència de Volkswagen, el Golf. Aquest Polo GTI té poc a envejar-li ja que compta amb una major cilindrada i gairebé 200 CV de potència.

nuevo-polo-gti-7

Text: Albert Alsina | Fotos: Volkswagen.

Perquè els urbanites que busquin utilitat i compacitat de formes no se sentin privats d’esportivitat i dinamisme, la marca alemanya els proposa el nou Polo GTI. Dinamisme, prestacions i simplicitat són els seus millors atributs. El nou Polo GTI està disponible en versions de 3 i 5 portes, amb caixa de canvis manual de 6 velocitats o automàtica DSG de doble embragatge i 7 relacions. El preu de la versió més econòmica és de 19.500 euros amb el PIVE inclòs. Aquest model va néixer el 1975, arribant a la gens menyspreable xifra de 14 milions d’unitats venudes a tot el món. I un valor afegit: El GTI es fabrica en exclusiva a la planta de Landaben, a Navarra; és a dir, un producte estatal.

Der neue Volkswagen Polo GTIEncara que la seva esportivitat quedi un tant dissimulada, disposa de doble sortida d’escapament, graella frontal de niu d’abella, perfil vermell lateral fins a l’interior de cada far davanter, espòiler posterior de dues peces en negre brillant, aletins i taloneres laterals del mateix color, pinces de fre de color vermell, llandes específiques de 17 polzades, suspensions 15 mil·límetres més baixes i, fins i tot, llums LED disponibles opcionalment.

L’interior d’aquest nou Polo GTI destaca per una histriònica tapisseria Clark de quadres amb costures vermelles, pel volant i pedals específics, pel quadre de comandaments i per la palanca del canvi d’alumini.

VOLKSWAGEN POLO GTIAquesta quarta generació del Polo GTI genera 192 CV de potència gràcies a un motor 1.8 TSI ja vist en altres models de la marca, com el Passat o el Golf. Aconsegueix els 236 km/hora i accelera de 0 a 100 en només 6,7 segons. Les xifres anteriors són espectaculars, tant  com l’eficiència amb la que les aconsegueix. Emet 129 g de CO2 i consumeix una mitjana de 5,6 litres de gasolina amb l’interessant canvi DSG de 7 marxes. Compta amb un diferencial XDS+, direcció electromecànic, ESP de dues etapes i una nova filosofia de suspensió per oferir una conducció sempre dinàmica i precisa.

etiquetes:

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *