Volkswagen presenta la seva renovada i completa gamma camper

Si hi ha un vehicle que simbolitza el concepte de llibertat i independència és, sens dubte, el Califòrnia. Hereu del mític Bulli, ha estat un model pioner, precursor d’un estil de vida que no ha deixat de créixer fins als nostres dies.

Ara, amb l’arribada del Grand Califòrnia, Volkswagen ha portat el seu ADN Camper a la màxima expressió i es posiciona com l’única marca de el sector que ofereix un model d’aquest tipus desenvolupat íntegrament pel fabricant.

L’aventura, el contacte amb la natura, els esports a l’aire lliure i la llibertat de viatjar són les claus de l’ADN de Volkswagen Vehicles Comercials i del seu Gamma Camper. La història d’èxit del Califòrnia té especial rellevància a Espanya, ja que el nostre mercat representa el 12% de les vendes mundials d’aquest model. Les seves vendes no han deixat de créixer a un ritme exponencial en els últims anys al nostre país, on s’han multiplicat per quatre entre 2013 i 2019.

Aquesta tendència positiva és extrapolable a tot el segment Camper ja que, com explica Àlex García, director de Màrqueting de Volkswagen Vehicles Comercials, “A Espanya, el mercat Camper ha vingut creixent a un ritme de dos dígits en els últims anys. I, en concret, el 2019, les vendes d’aquest tipus de vehicles es van incrementar més d’un 25% “.

Amb el nou Grand Califòrnia, Volkswagen Vehicles Comercials entra de ple en el segment camper de més de 6 metres, en el qual no era present fins ara. Tot i el repte que suposa, el directiu assegura que la selecció està preparada: “Vam debutar en aquest segment amb un producte 100% Volkswagen, el que ens converteix en l’única marca de el sector que compta amb un model d’aquest tipus desenvolupat íntegrament pel fabricant. A més, tenim l’experiència, ens avala una història d’èxit i comptem amb una xarxa de concessionaris preparada. Sens dubte, el Grand Califòrnia és una oportunitat de negoci addicional per a la marca “.

Grand Califòrnia

Volkswagen Vehicles Comercials compleix el somni dels seus clients més aventurers llançant el nou Grand Califòrnia, una “autocaravana” moderna, amb una cura disseny, l’última tecnologia i el màxim nivell i cura dels detalls. Construït sobre la base del Crafter, és més gran i compta amb més espai per dormir, per emmagatzemar coses i permet incorporar un bany propi amb dutxa. A més, és l’únic vehicle de la seva categoria que s’acaba 100% en fàbrica i va directe a el client sense necessitat de transformacions externes.

 

Actualització del T6 Califòrnia

30 anys d’experiència i 185.000 unitats venudes són dades que demostren per què aquest és el vehicle preferit per milers d’aventurers que gaudeixen de cada moment del seu viatge. Platja, muntanya, esports a l’aire lliure tot encaixa en l’esperit Califòrnia i, com no, el surf, esport que el Califòrnia porta associat a la seva imatge i ADN. Aquest renovat Califòrnia ve més digitalitzat que mai i facilita l’experiència de la vida a bord i de l’acampada. També incorpora elements decoratius i distintius a l’exterior, noves funcions a l’interior i els últims assistents a la conducció.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Anterior
Lliurament dels nous vehicles dels Bombers de la Generalitat

Lliurament dels nous vehicles dels Bombers de la Generalitat

El passat dilluns es van lliurar els nous vehicles dels Bombers de la

Posterior
El Cupra Tavascan Electric Concept arriba a Casa Seat

El Cupra Tavascan Electric Concept arriba a Casa Seat

Els visitants de CASA SEAT ja poden veure de primera mà el CUPRA Tavascan, que

També et pot interessar
Total
0
Share