Volkswagen presenta noves versions de l’ID. Buzz, l’Amarok, la Multivan i el Caddy

El nou ID. Buzz: el polifacètic vehicle elèctric és un dels llançaments més importants de l’any. Aquest model celebrarà la seva estrena oficial en el Saló Internacional del Transport IAA de 2022 amb la versió Cargo1. Igual que la furgoneta, l’ID. Buzz Pro2 de cinc places també serà el centre d’atenció en la fira. Amb els models ID. Buzz, Volkswagen Vehicles Comercials està traslladant la idea d’eterna joventut de la furgoneta camper de VW a l’era moderna.

La prevenda va començar a Europa el mes de maig passat i ja s’han registrat més de 12.500 comandes. Els primers vehicles es lliuraran als seus clients durant aquesta tardor. La característica sensació de conduir un Bulli es transmet res més entrar al vehicle per la posició elevada del seient, els recolzabraços i la curta volada de la part davantera. L’ID. v Pro està dissenyat per a famílies, així com per a realitzar activitats d’oci i per a l’ús comercial, mentre que l’ID. Buzz Càrrec marca l’inici d’una nova era de furgonetes.

El motor elèctric de tots dos models ID. Buzz proporciona una capacitat de 150 kW (204 CV). La bateria de 77 kWh (contingut net d’energia) està instal·lada en la part inferior sota el sòl del vehicle. L’autonomia WLTP de l’ID. Buzz Pro és de fins a 418 quilòmetres, i la de l’ID. Buzz Càrrec fins a 414 km. Es pot carregar la bateria de tots dos vehicles en els punts de càrrega de CA amb una capacitat de 11kW. En les estacions de càrrega ràpida CC, la potència de càrrega ascendeix fins a 170kW. Amb aquest nivell de potència, es pot carregar per complet la bateria del vehicle en 30 minuts (del 5% al 80%). En les estacions de càrrega ràpida que siguin compatibles és possible carregar tots dos models mitjançant la funció «Plug & Charge». La seva activació i cobrament es realitzen de manera automàtica, sense necessitat d’usar targetes de càrrega ni aplicacions.

El nou Amarok: la segona generació del model pick-up celebra la seva estrena mundial en la fira IAA. L’estudiat conjunt de característiques, en combinació amb els més de 20 nous sistemes d’assistència, els serveis mòbils en línia, els eficients motors amb alt parell, les dues tecnologies de tracció total i els accessoris a mesura, fan del nou Amarok3 un dels pick-ups més versàtils. La característica que crida més l’atenció del vehicle és l’innegable i carismàtic ADN de disseny de Volkswagen. El nou Amarok es llançarà en els primers països a la fi d’any.

El nou Multivan Edition: el nou Multivan Edition es llança com un model especial; estèticament és la versió més esportiva de la gamma. El concepte de model es caracteritza pels elements de color negre. La secció del sostre, incloent-hi els pilars A i l’aleró del sostre, té sempre un acabat en color Negre Deeep Black Efecte Perla. Els cristalls tintats de les finestretes en la part posterior van a joc amb això i s’han enfosquit. En el lateral, el Multivan Edition es distingeix pel color negre brillant de les carcasses dels retrovisors, les llandes negres de 18 polzades «Toshima» i una placa negra sobre la zona del llindar. Integrada en ella es pot llegir la paraula «EDITION». La placa, complementada amb el nom del model, també és present en la porta gran posterior. En la part davantera, les reixetes per a la presa d’aire de color negre brillant completen la gamma de detalls negres del vehicle.

El nou Caddy Maxi Dark Label 1.5 TGI: La nova generació del Caddy va arribar al mercat en 2020. Volkswagen Vehicles Comercials està presentant ara el nou Caddy Dark Label en la IAA. El model especial es pot demanar amb qualsevol de les variants de motor. El vehicle presentat en la fira equipa un motor turbo-alimentat de gas natural d’última generació amb una potència de 96 kW (131 CV). En tots els casos, aquest 1.5 TGI s’ofereix amb la distància entre eixos ampliada del Caddy Maxi.

El sistema de propulsió de gas (per al qual també es pot utilitzar el biogàs) destaca pel seu baix nivell de consum i les seves emissions igualment baixes. Un quilogram de GNC també genera molta més energia que l’equivalent de gasolina o dièsel. Això fa que l’1.5 TGI resulti molt econòmic. Els dipòsits d’acer situats sota el sòl del vehicle poden emmagatzemar 21,1 kg de GNC/gas natural. A més, el Caddy Maxi 1.5 TGI disposa d’un dipòsit de reserva per a gasolina de 8,25 litres. El canvi de GNC a gasolina es realitza automàticament. El consum de gas natural H en el cicle NEDC (combinat) és de 4,3 kg/100 km.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Anterior
Suzuki llança el nou servei Suzuki Connect a Europa

Suzuki llança el nou servei Suzuki Connect a Europa

Els usuaris podran accedir a una àmplia gamma de còmodes serveis connectats, com

Posterior
Nou Mitsubishi ASX, en constant evolució

Nou Mitsubishi ASX, en constant evolució

Disponible a partir del Març de 2023, i agafant com a base la plataforma CMF-B

També et pot interessar
Total
0
Share