Home Actualitat Volvo presenta dos prototips que marquen el seu camí en el segment dels vehicles compactes
Volvo presenta dos prototips que marquen el seu camí en el segment dels vehicles compactes

Volvo presenta dos prototips que marquen el seu camí en el segment dels vehicles compactes

0
0

Volvo ha presentat dos prototips que mostren la nova direcció empresa per la marca sueca en el segment dels vehicles compactes.

Els nous prototips de la sèrie 40 mostren per primer cop els plans d’expansió de Volvo al mercat global dels vehicles Premium compactes, amb una gamma que combina un magnífic disseny exterior i un interior que inclou tecnologies avançades en matèria de connectivitat, electrificació i conducció autònoma.

Els nous prototips seran els primers que es construeixin sobre la nova plataforma d’arquitectura modular compacta (CMA) de Volvo, que ha estat especialment creada per a vehicles compactes i permet als dissenyadors i enginyers de l’empresa explorar en noves direccions.

Una estratègia per aconseguir el mercat premium

L’estratègia de Volvo per als vehicles compactes és una part essencial de la seva transformació operativa i financera global. L’empresa sueca està implementant actualment un ambiciós pla de revitalització que li permetrà competir en els propers quatre anys, amb els seus adversaris Premium en el segment compacte.

La nova gamma global de vehicles Volvo del segment compacte inclouran una versió purament elèctrica així com unitats amb motor híbrid endollable. Les previsions de Volvo indiquen que l’any 2025 s’hauran venut un milió de vehicles elèctrics a tot el món.

Augment d’ingressos

L’empresa va anunciar un augment dels seus ingressos durant els tres primers mesos de l’exercici del 24% fins a arribar als 41.700 milions de corones sueques, el que va generar uns beneficis d’explotació de 3.100 milions i un marge de beneficis d’explotació del 7,5%. Les vendes globals durant el primer trimestre de 2016 van augmentar un 11,9%, és a dir, 120.591 vehicles. L’objectiu de Volvo a mig termini és vendre 800.000 unitats a l’any, enfront de les 503.000 de 2015.

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *