YAMAHA Ténéré 700, esperit trail

Yamaha recupera la filosofia de les emblemàtiques XT per crear un model maxitrial que deixa patent des del primer moment que no cal més.

La Yamaha Ténéré 700 ha estat un dels models més esperats pels amants d’un trail més offroad, una moto que destaca per la seva senzillesa de concepte renunciant a complexes electròniques i al seu brillant comportament dinàmic.

Destaca per la seva senzillesa de concepte renunciant a ajudes electròniques i al seu brillant comportament

 

La Ténéré és una moto alta, amb 880 mm d’altura del seient, i uns recorreguts de les seves suspensions 210 i 200 mm que al costat de les llandes de 21 i 18 polzades anticipen el seu compromís amb el offroad.

La Ténéré és una moto alta, amb 880 mm d’altura de l’assentament, i uns recorreguts de les seves suspensions 210 i 200 mm

 

La suavitat de funcionament del motor, sense estrebades a baixes revolucions, és la clau per oferir un excel·lent comportament dinàmic més enllà de l’asfalt, on tots els astres s’alineen per gaudir sense límits.

La suavitat de funcionament de l’motor, sense estrebades a baixes revolucions, és la clau del seu bon comportament

 

Part del seu secret resideix en tractar-se d’una moto essencial, sense ajudes a la conducció més que un ABS desconnectable. A la carretera ofereix una bona protecció aerodinàmica i la transferència de pesos no és excessiva.

L’ABS és desconnectable. Aquesta Ténéré ofereix una bona protecció aerodinàmica per vies ràpides

 

Un altre dels atractius de la Ténéré és el seu preu, que se situa en 9.899 euros i està disponible en color blau i negre, negre i blanc. A més Yamaha disposa d’una temptadora fórmula de finançament.

El preu se situa en 9.899 euros i Yamaha ofereix una temptadora fórmula de finançament

 

 

Fitxa tècnica

Yamaha Ténéré 700

Motor: Bicilíndric, en línia

Cubicatge: 689 cc

Refrigeració: líquida

Alimentació: Injecció

Canvi: Sis velocitats

Potència màxima: 73,4 CV a 9.000 rpm

Parell màxim: 68 Nm a 6.500 rpm

Longitud entre eixos: 1.590 mm

Alçada de l’assentament: 880 mm

Consum mitjà: 3,9 litres cada 100 km

Capacitat dipòsit: 16 litres

Pes en marxa: 204 kg.

Preu: 9.899 euros

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Anterior
L’El-Born, el primer model 100% elèctric de CUPRA

L’El-Born, el primer model 100% elèctric de CUPRA

El nou model es fabricarà a la planta alemanya de Zwickau, augmentarà el marge

Posterior
Talls de circulació previstos per a la propera setmana

Talls de circulació previstos per a la propera setmana

El dilluns 13 de juliol, de 13 a 20 h El dilluns 13 de juliol, de 13 a 20 h, es

També et pot interessar
Total
0
Share