Home Actualitat YAMAHA TMAX El súmmum
YAMAHA TMAX El súmmum

YAMAHA TMAX El súmmum

0
0

YAMAHA-TMAX-01Text: Sergi Mejías / Fotos: Yamaha

El Yamaha Tmax va ser una de les grans, i esperades, novetats del passat Saló EICMA de Milà. No en va s’han venut 230.000 unitats a Europa des del seu llançament aquell 2001 en què vam tenir l’ocasió d’assistir a la presentació a Itàlia per posar-nos a 160 km / h asseguts sobre un escúter. I ja fa 15 anys.

Poder triar entre tres nivells d’acabat, control de tracció, espai sota el seient per a dos cascos integrals, nou xassís d’alumini 9 quilos més lleuger, nou basculant, noves suspensions (posterior amb bieletes), quadre d’instruments de TFT amb retroiluminación en blau i arrencada sense clau amb part de les seves novetats.

YAMAHA-TMAX-04Ara, estèticament el TMax es desmarca de la versió anterior, inspirada en la R1, i segueix el seu camí amb unes línies més arrodonides. Compta amb llums LED en tots els grups òptics i llum diürna. Un altre detall són els intermitents del darrere, que surten del portamatrícules, com en la majoria de motos, i no estan integrats.

En una primera presa de contacte vam poder constatar que el nou TMax és més còmode, més ben preparat per a desplaçaments llargs amb una cúpula que protegeix millor. La resposta del motos és més refinada però igual de contundent mentre que se sent més àgil, gràcies en part al nou basculant i la pèrdua de pes.

Pel que fa al TMax estàndard, que costa 12.299 euros, el SX disposa de maneres de conducció, colors YAMAHA-TMAX-07exclusius i val 13.199. El DX és el millor equipat amb punys i seient calefactable, cúpula elèctrica, control creuer, els seus colors són negre mat i blau setinat, i costa ni més ni menys de 14.199 euros.

Amb tot, el TMax continua sent un model per a lluir status perquè difícilment el 80% dels seus usuaris aprofitarà el seu potencial i pagar més de 12.000 euros per un escúter és una barbaritat.

FITXA TÈCNICA

  • Motor: 2 cilindres en línia
  • Cubicatge: 530 cc
  • Refrigeració: líquida
  • Alimentació: Injecció electrònica
  • Canvi: variador automàtic
  • Potència màxima: 45 CV a 6.750 rpm
  • Par motor: 53 Nm a 5.250 rpm
  • Alçada del seient: 800 mm
  • Distància entre eixos: 1.575 mm
  • Pneumàtic davanter: 120/70 15
  • Pneumàtic del darrere: 160/60 15
  • Capacitat dipòsit: 15 litres
  • Pes en marxa: 213 quilos
  • Preu: des de 12.299 euros
  • Web: www.yamaha-motor.eu/es

Descarrega’t la revista a Apple Store o al Google Play

etiquetes:

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *