Home Motos YAMAHA X-MAX 125 Un valor segur per a la ciutat
YAMAHA X-MAX 125 Un valor segur per a la ciutat

YAMAHA X-MAX 125 Un valor segur per a la ciutat

0
0

Text: Anna Ridaura / Fotos: Kimi Sabaté

yamaha n max 3Posició de conducció: El manillar alt i proper al conductor ho fa còmode i alhora transmet sensació de control. Apte per a talles XL, que no es tocaran amb els genolls amb el manillar a l’hora de maniobrar

Motor: Les vàlvules de distribució variable el situen en una altra òrbita amb una potent acceleració fins i tot en pujada o amb passatger. A més, el consum en la prova es va situar en només 3 litres cada 100 quilòmetres.

Equipament: El quadre d’instruments és totalment digital i compta amb detalls com l’indicador de consum mitjà el quilometratge que queda per canviar la corretja. Disposa de doble cavallet, estreps plegables per al passatger i nanses.

Capacitat de càrrega: Sota el seient trobem espai per a un casc integral però no hi entren tots els models. La plataforma reposapeus no plana li resta capacitat de càrrega.

Frenada: Porta de sèrie l’ABS i els discos són de 230 mm, davant i darrere. El destaquem perquè és important poder frenar amb un escúter que ajusta tan bé per ser un 125cc.

Preu i colors: El N-Max 125 costa 2.849 euros. No és barat, hi ha models més econòmics, però compta amb ABS de sèrie i un motor que és una meravella. Pots triar entre color vermell, titani, negre i blanc.

Com va: El primer que destaca en la comoditat gràcies a una aconseguida posició de conducció amb el manillar a prop per tenir-ho tot sota control. El motor accelera i recupera com si fos un 200cc i et permet circular amb més facilitat i seguretat per ciutat. Es mostra àgil i estable encara que una mica més de sensació d’aplom no li aniria malament.

Ens va agradar

  • Acceleració i recuperacions
  • Frenada
  • Consum
  • Confort

No tant

  • Plataforma reposapeus no plana
  • ota el seient no entra qualsevol casc integral

FITXA TÈCNICA

  • Motor: Monocilíndric quatre temps
  • Cubicatge: 125 cc
  • Refrigeració: líquida
  • Alimentació: Injecció electrònica
  • Canvi: Variador automàtic
  • Potència màxima: 12,3 CV a 7.500 rpm
  • Par motor: 11,7 Nm a 7.250 rpm
  • Alçada del seient: 765 mm
  • Distància entre eixos: 1.350 mm
  • Pneumàtic davanter: 110/70 13
  • Pneumàtic del darrere: 130/70 13
  • Capacitat dipòsit: 6,6 litres
  • Pes en marxa: 127 quilos
  • Preu: 2.849 euros

Gaudeix de l’article interactiu

Descarrega’t la revista a Apple Store o al Google Play

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *