Home Proves YAMAHA XMAX ‘Max’ premium
YAMAHA XMAX ‘Max’ premium

YAMAHA XMAX ‘Max’ premium

0
0

 2018_YAM_XMAX125_EU_RMB_STA_007-53653Text: Sergi Mejías / Fotos: Yamaha

La signatura dels tres diapasons reforça la seva aposta per la categoria dels escúters premium de 125 amb un renovat Xmax, que arriba amb tots els vímets per mantenir-se en la cresta de l’onada, des de l’equipament, a l’estètica, el confort i el comportament dinàmic.

A la part cicle destaca la nova doble platina del tub, una solució de models de més cilindrada que aporta una major rigidesa a la forquilla i precisió més gran de la direcció. El resultat és un dinamisme més esportiu que es pot aprofitar al màxim ja que munta de sèrie pneumàtic Michelin City Group.

Capacitat de càrrega

2018_YAM_XMAX125_EU_RMB_DET_004-53611La capacitat de càrrega és un valor afegit. Sota el seient podem guardar fins a dos cascos integrals mentre que en una de les seves dues guanteres trobarem una presa de corrent de 12 V per carregar el mòbil o connectar el navegador.

L’ABS de sèrie i el control de tracció eleven la seguretat d’aquest escúter que compta amb altres atractius com la possibilitat de variar l’altura de la pantalla derivabrises.

Còmode i segur

AP1_2195En una primera presa de contacte en la presentació internacional duta a terme a París vam poder comprovar que es tracta d’un escúter fàcil des del primer moment, còmode i segur. De part cicle va sobrat. La suspensió és còmoda, fins i tot en ferms irregulars. El motor ofereix una bona estirada final encara que inicialment no accelera com a models com el Nmax.

El control de tracció queda com un argument de vendes perquè amb un 125cc sol serà efectiu, si és possible, sobre mullat o terra. Amb tot, el preu de 4.799 euros el situa un pèl per sota del seu rival directe, l’Honda Forza 125 (4.950 euros), que ja no compta amb l’efecte ‘novetat’ per animar les vendes com el renovat XMAX 125.

FITXA TÈCNICA

  • Motor: 1 cilindre quatre temps
  • Cubicatge: 124 cc
  • Refrigeració: líquida
  • Alimentació: Injecció electrònica
  • Canvi: Variador automàtic
  • Potència màxima: 14 CV a 8.750 rpm
  • Par motor: 12 Nm a 6.500 rpm
  • Alçada del seient: 795 mm
  • Distància entre eixos: 1.526 mm
  • Pneumàtic davanter: 120/70 15
  • Pneumàtic del darrere: 140/70 14
  • Capacitat dipòsit: 13 litres
  • Consum homologat: 2,7 litres cada 100 km
  • Pes en marxa: 175 quilos
  • Preu: 4.799 euros
  • Web: www.yamaha-motor.eu/es

Descarrega’t la revista a Apple Store o al Google Play

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *