
Text: Sergi Mejías / Fotos: Yamaha
La vida és xula, que diuen la gent de Desigual. I amb Yamaha ho és més encara. No us enganyarem, fa uns anys teníem la sensació que la signatura dels tres diapasons navegava a la deriva però la realitat era ben diferent. I la XSR700 que us presentem n’és una mostra.
Estil vintage
La personalització i les motos amb una estètica vintage de sèrie marquen tendència i Yamaha ha sabut posicionar-se amb la seva filosofia ‘Faster Sons’. La XSR700 és un tribut a models com la XS650 i l’últim model de la firma amb estil retro en arribar als concessionaris.
Propulsor conegut
El motor bicilíndric de 689cc de la MT-07 dóna vida a la seva germana vingate. Conegut és aquest propulsor ‘crossplane’ de 75 CV per la seva excels parell motor.
Personal i personalitzable
Els gestos se succeeixen al llarg d’aquest model, com el quadre d’instruments muntat sobre el manillar o el subxassís, pensat per facilitar la personalització.
Amb ABS
Frens de disc lobulats contrasten amb la seva estètica vintage però aporten una major seguretat a l’estar mossegats per pinces monobloc. I l’ABS és de sèrie.
La Yamaha XSR700 ja és als concessionaris disponible en color verd i ‘garatge metall’, i a un preu de 7.499 euros
Fitxa tècnica
- Motor: Bicilíndric, 8 vàlvules
- Cilindrada: 689cc
- Canvi: 6 velocitats
- Potència màxima: 75 CV a 6.500 rpm
- Frens davanters: 2 Discos de 282 mm
- Fre del darrere: Disc de 245 mm
- Alçada del seient: 815 mm
- Pes en marxa: 186 quilos
- Capacitat dipòsit: 14 litres
- Consum mitjà: no disponible
- Velocitat màxima: no disponible
- Preu: 7.499 euros * (consultar promocions)
Web: www.yamaha-motor.es
Descarrega’t la revista a Apple Store o al Google Play