OFICIAL: Marc Márquez fitxa per Gresini

El català firma amb l’equip satèl·lit de Ducati per una temporada

Finalment, després de moltes setmanes de rumors, molts dubtes i algunes certeses, el Gresini Racing Team ha fet oficial el fitxatge de Marc Márquez. El cerverí pilotarà una Ducati, més concretament l’especificació del 2023, en l’equip satèl·lit propietat de Nadia Padovani. Després d’onze temporades a Honda, el Tro de Cervera abandona l’equip japonès i formarà equip amb el seu germà, Álex Márquez. El contracte és d’un any de duració, és a dir, al final de la temporada 2024 tornarà a ser lliure per decidir el seu futur immediat.

Per segon cop en la història dos germans compartiran equip, després d’haver sigut ells mateixos els primers a fer-ho l’any 2020 al Repsol Honda Team. Podria no haver passat, ja que aquesta setmana s’ha sabut que el gran dels Márquez va rebutjar una oferta de l’equip Prima Pramac. Malgrat tenir l’opció de córrer amb una Ducati del 2024, el català va preferirunir-se a la família de Gresini pel fet que l’oferta era d’un sol any. La importància que li ha donat a no allargar el compromís més d’un any fa pensar que vol poder tornar a decidir el seu futur per l’any 2025, amb la possibilitat d’anar a KTM en l’horitzó.

El millor pilot de l’última dècada surt de la seva zona de confort com era Honda en la recerca d’allò que l’ha fet únic: guanyar. L’escenari no és el més idoni. Un equip satèl·lit, una moto un any antiga i en una marca italiana, sabent l’animadversió que li tenen des de l’enfrontament amb Valentino Rossi. Cal sumar-li les innumerables operacions al braç dret i que, en firmar per un any, només té una bala per adaptar-se a marxes forçades i retrobar-se amb la victòria. Malgrat això, Marc Márquez ens té acostumats a aconseguir l’impossible, i la temporada vinent el tornarem a tenir donant espectacle. I nosaltres serem aquí per explicar-ho.

Text: Roger Amores / Foto: Gresini

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Anterior
Honda presenta l’E-Clutch: El primer sistema automàtic d’embragatge per a motos

Honda presenta l’E-Clutch: El primer sistema automàtic d’embragatge per a motos

Honda ha publicat avui a la seva web informació sobre l’Honda E-Clutch per

Posterior
Ser campió amb un equip independent, una moto inferior i els reptes de Márquez a Gresini

Ser campió amb un equip independent, una moto inferior i els reptes de Márquez a Gresini

Se li obren un ventall de situacions que mai ha viscut

També et pot interessar
Total
0
Share