Home Actualitat Per celebrar els seus primers 40 anys, Fiat presenta el Nou Panda
Per celebrar els seus primers 40 anys, Fiat presenta el Nou Panda

Per celebrar els seus primers 40 anys, Fiat presenta el Nou Panda

0
0

El Nou Panda celebra els seus primers 40 anys i, per això, Fiat renova la seva icona funcional i amplia la família amb el Nou Panda Sport. La gamma ara inclou 5 nivells d’equipament. Amb els nivells Panda i City Life de la versió Life, ara serà més fàcil triar el vehicle que millor s’adapti als gustos i exigències d’un client més interessat en l’estil urbà. Per a aquells que prefereixen una vida dinàmica i amb caràcter, està disponible la versió Sport amb el nou acabat Sport; i aquells amb passió pels viatges poden comptar amb la versió Cross en els nivells d’equipament City Cross i Cross.

Així és com el Nou Panda representa l’evolució natural d’un invent que durant 40 anys sempre ha estat sinònim de carisma, facilitat d’ús i versatilitat. Panda és tot això i molt més: una «marca» carregada de valor funcional i emocional, símbol de la llibertat de viatjar, però també un producte que s’ha convertit en part de l’inconscient col·lectiu, a l’igual que altres resultats de la creativitat italiana, com el Fiat 500 o la Vespa Piaggio, la cafetera Moka BIALETTI o el cendrer Cub de Bruno Munari.

«Des de 1980 fins a l’actualitat, l’emblemàtic cotxe urbà de Fiat s’ha guanyat el cor de tothom al batre tants rècords: el més venut a Itàlia durant 8 anys consecutius i líder, juntament amb el 500, al mercat europeu de cotxes urbans, amb més de 375.000 unitats venudes a l’any », ha esmentat a Luca Napolitano, director de les marques Fiat, Lancia i Abarth per a la regió EMEA. «Els factors d’aquest èxit inclouen les nombroses sèries especials llançades en els últims anys per explorar un territori desconegut per a un cotxe urbà. Algunes de les últimes sèries especials, com el Panda Waze 2018, el Panda Wind i el Panda Trussardi 2019, coneguts com “el més social” i el “Panda de luxe” respectivament, han contribuït a convertir-lo en el cotxe urbà més venut a Europa . El testimoni passa ara a el Nou Panda, que arriba a la seva plena maduresa fent un pas més en termes de respecte pel medi ambient, tecnologia, distinció, diversió i funcionalitat. Panda sempre ha destacat en tots aquests camps, amb enginyoses solucions que han permès que la “caixa màgica” evolucioni al llarg dels anys, sense deixar de ser fidel a si mateixa ».

El Nou Panda és l’únic cotxe urbà del segment que compta amb una gamma completa en termes de tracció (4×2 i 4×4) i motors (gasolina i híbrid). Tot embolicat en una «forma» familiar, robusta i reconfortant que immediatament evoca carisma i complicitat, quan es condueix per la ciutat o per la muntanya més remota. Per no parlar dels detalls que li han donat fama mundial: dimensions exteriors compactes, gran espai interior configurable i combinacions de colors originals.

LEAVE YOUR COMMENT

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *