El llançament del Toyota C-HR original va ser un referent tant per a Toyota com per al segment C europeu crossover. L’arribada al mercat, l’any 2017, va suposar una novetat radical en un mercat molt competitiu, plantejant un contrast entre l’estil dels SUV convencionals i un disseny més impressionant i esmolat, amb una imatge més pròxima als cupès esportius contemporanis.
El seu èxit va ajudar a transformar la percepció pública de Toyota a Europa, i va afegir una potent dimensió emocional a la marca. La reacció dels clients va estar a l’una, i més de la meitat d’ells al·ludien a l’estil del vehicle com el motiu principal de la compra. El Toyota C-HR va arribar a convertir-se en el model amb millors resultats de Toyota en el que a clients captats es refereix.
La nova generació del Toyota C-HR porta a noves cotes la qualitat i l’estatus excel·lents del seu predecessor, amb un disseny avantguardista, tecnologies avançades i una oferta de motoritzacions híbrides electrificades i endollables amb més potència i eficiència, així com una major capacitat de conducció en manera elèctrica. També reforça el compromís de Toyota amb Europa: el nou model va ser concebut a Europa pensant netament en els clients europeus, i es fabricarà exclusivament a Europa, inclòs el muntatge de les bateries d’alt voltatge.