La segona generació del llorejat B-SUV fabricat a Valladolid amb la nova plataforma CMF-B, el Captur, permet encabir molts tipus de motors diferents en un sol format. I és que gràcies a aquesta plataforma al Març arribarà la versió amb GLP, i a l’estiu, el format híbrid endollable, denominat E-Tech, de 160 CV de potència i 45 kms d’autonomia 100% elèctrica.
A simple vista es veu igual de compacte que el seu predecessor, però aquest Captur és més gran pels quatre costats. Inclús és més llarg entre eixos, fent que l’habitacle també sigui més ampli i confortable, i variant un xic estèticament per obtenir un aspecte més fresc i vigorós per a un públic molt ampli i heterogeni.
El Captur és un rei de combinacions, i és que entre colors i llandes es poden generar 90 models diferents, mentre que l’interior s’ha renovat per complet agafant la base del nou Clio, sent més juvenil i amb uns acabats més qualificats.
El seu comportament és molt confortable ideal per a tot tipus de carreteres. Molt còmode gràcies a unes suspensions efectives i progressives. La direcció és precisa i fiable, millorant notablement la transmissió d’informació respecte de l’anterior Captur, i amb una gamma de motors molt variada i que permet exercir una conducció força dinàmica sense penalitzar a nivell de consums i emissions.