Fiat 600e: Estil i elegància italiana electrificades

Avui tornem a ser al davant de Quadis Andreu… I aquest cop gaudirem al volant del nou Fiat 600e, la icònica i diferencial versió elèctrica de la nova edició d’aquest model tan especial. Especial pel seu aspecte, la seva història… I perquè ara, arriba amb un plus de modernitat i estil personal amb 400 kms d’autonomia “0 emissions” en cicle combinat” (600 en urbà).

Per cert… Que sapigueu que no m’he equivocat. Aquest és el sis-cents e. I encara que parlem del 600, no estem als anys 60, sinó al 2024. I és que com el 500 el 2007, aquest model retorna al mercat, però convertit en un cotxe diferent, amb la intenció de situar-se al segment B dels elèctrics i amb un estil… “crossover”.

A nivell de disseny, el Fiat 600e evoca més el Seat 800 que no pas el Fiat 600 original, amb 4,17 metres de longitud i portes per a les places posteriors. Però tot i això, conserva també certes reminiscències del Fiat 500X i amb alguns detalls únics. Les marques del 600 es destaquen en elements com els fars del davant i els pilots verticals al darrere.

Aquest nou Fiat 600e ofereix dues versions: RED (per l’organització que lluita contra la SIDA) i “La Prima”. Les diferències són subtils, amb tocs cromats i llandes més grans per a La Prima. L’habitacle mostra variacions notables, amb acabats en tons clars i detalls en vermell per a l’opció més elevada de gamma.

CONDUCCIÓ:

Al volant del Fiat 600e em ve al cap la paraula “AGILITAT”. I és que amb 156 CV i autonomia combinada de 400 km, ofereix diversos modes de conducció, des de l’eficient al més esportiu. La direcció suau i la bona estabilitat en corbes ressalten el comportament dinàmic d’aquest cotxe tan especial.

Basat en la plataforma CMP del grup Stellantis, el 600e té un motor elèctric de 156 CV i una bateria de 54 kWh, amb autonomia de fins a 600 km en entorn urbà. Les recàrregues ràpides permeten un 80% en mitja hora, i el sistema de càrrega a bord facilita una càrrega completa en menys de sis hores.

Total
0
Shares
Anterior
Acosta, dins del top-3 en un Shakedown de Sepang amb moltes novetats tècniques

Acosta, dins del top-3 en un Shakedown de Sepang amb moltes novetats tècniques

El murcià comença molt fort aquesta nova aventura a MotoGP

Posterior
Nou PEUGEOT 308: Innovació i sostenibilitat en moviment

Nou PEUGEOT 308: Innovació i sostenibilitat en moviment

Durant dècades, PEUGEOT ha brillat en el món de l’automoció gràcies al seu

També et pot interessar
Total
0
Share