Honda Jazz Hybrid, gran en confort

La nova generació de l’utilitari japonès, amb elevats nivells qualitat i comoditat, confia en la tecnologia híbrida com a única alternativa mecànica

 

Oferir la màxima funcionalitat en ciutat amb una experiència de conducció agradable, plaent i d’alta eficiència. Aquest ha estat l’objectiu d’Honda en reformular el Jazz 2020, un utilitari urbà polivalent, solvent, espaiós i capaç.

 

Conserva la seva reconeixible morfologia: disseny monoforma però amb trets matisats

 

Mesura només 4,04 m (+16 mm) de longitud i tot i així ofereix una sorprenent habitabilitat interior. El seu maleter és de 304 litres però la seva capacitat de càrrega total arriba als 1.205 l gràcies als Magic Seats, que permeten abatre els respatllers i també les banquetes.

Els pilars A redissenyats amplien la visibilitat i milloren la visió lateral de 69 a 90 º

 

Per primera vegada, el Jazz es vendrà a Europa exclusivament amb un sistema propulsor híbrid avançat que incorpora la nova tecnologia e: HEV. La seva potència total és de 109 CV, accelera de 0 a 100 en 9,4 segons i arriba a una velocitat màxima de 175 km / h.

Equipa 10 coixins de seguretat i sistema Honda Sensing de sèrie des del primer nivell d’acabat

 

El seu sistema híbrid intel·ligent es basa en dos motors elèctrics compactes (generador i impulsor) connectats a un motor de gasolina i-VTEC de 1,5 litres que li permet rebaixar la mitjana de consum WLTP fins als 4,5 l / 100 km amb emissions de CO2 de 102 g / km.

 

La presentació interior, els ajustos i els materials emprats són de major qualitat

 

El nou Jazz 2020, amb 5 anys de garantia i etiqueta ECO, ja està a la venda a Espanya des 21.900 €, inclosa promoció de llançament però sense aplicar ajudes estatals. La versió Crosstar, d’aspecte SUV i més equipada, té un preu base de 26.400 €.

 

La versió Crosstar munta llandes de 16″ i té una alçada lliure a terra 14 mm més gran

 

 

FITXA TÈCNICA

DIMENSIONS

Longitud: 404 cm

Amplada: 169 cm

Alçada: 152 cm

Maleter: 304-1205 litres

 

VERSIONS

Honda Jazz 1.5 i-MMD Comfort

Potència: 109 CV

Consum mitjà: 4,5 litres / 100 km

Velocitat màxima: 175 km / h

Preu: 21.900 euros

 

Honda Jazz 1.5 i-MMD Crosstar

Potència: 109 CV

Consum mitjà: 4,8 litres / 100 km

Velocitat màxima: 173 km / h

Preu: 26.400 euros

 

Més informació a Lluís Blanch concessionari Honda Girona

 

 

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Anterior
CAKE, màxima diversió

CAKE, màxima diversió

 ‘Ràpida i neta’

Posterior
Tall de circulació al carrer de Santa Clara dilluns 14 setembre

Tall de circulació al carrer de Santa Clara dilluns 14 setembre

Dilluns 14 de setembre, de 14 a 16 h Avui, de 14 a 16 h, es tallarà el carrer de

També et pot interessar
Total
0
Share